گروه مهندسی بتن آزما

ساخت وبلاگ

تعریف انواع  ژل میکروسیلیس آب بند بتن، پاور و سوپرالیاف دار عبارت است از ترکیبات ویژه ای از پودر میکروسیلیکا و مواد روان کننده که با تاثیر بر مقاومت و خواص بتن توسط آبادگران، شیمی ساختمان، سراپوش، فسروک، بتن پاس، استرامیکس، بتن رنگی، بتن شیمی ماهان، رزین بتن برتر، گروه مهندسی بتن آزما با قیمت های مختلف فهرست بها تولید و در ازنا، تبریز، خمین، سمنان، شیراز، تهران، اصفهان، مشهد، همدان، کاشان، کرمان، ملایر، یزد، اهواز، اردبیل، کرج، کرمانشاه، مازندران و سراسر ایران بصورت اینترنتی مانند دیجی کالا و تلفتی خرید و فروش میگردد.

قیمت فروش انواع ژل میکروسیلیس الیاف دار مکمل در بتن آب بند و راهنمایی خرید دوغاب و پاور ژل میکروسیلیکا

تعریف ژل میکروسیلیس

ژل میکروسیلیس یک افزودنی پیشرفته در صنعت شیمی ساختمان و تحولی شگرف در تولید و ساخت مواد افزودنی پوزولانی می باشد. انواع ژل میکروسیلیس به عنوان یک افزودنی چند منظوره برای تولید بتن فوق توانمند، با دوان و نفوذ ناپذیر استفاده می شود. همچنین انواع مکمل سیلیکافیوم ژل شده الیافی موجب افزایش مقاوت در برابر ضربه و فشار، تاثیرات مخرب مواد شیمیایی از قبیل یون های کلر و سولفات، نمک ها و جریان های متناوب مکانیکی باشند.

انواع ژل میکروسیلیس

ترکیبات ژل میکروسیلیس

هر چند که هر یک از انواع ژل میکروسیلیکا درای فرمول ساخت منحصر به خود است اما می توان از دوده سیسیلی یا غبار میکروسیلیکا، روان کننده بتن بر پایه لیگنو سولفونات در تولید ژل میکروسیلیکا و ژل میکروسیلیس الیاف دار، فوق روان کننده نفتالینی در فرمولاسیون ساخت میکروسیلیس ژل شده و ژل میکروسیلیکا الیاف دار و ابر روان کننده پلی کربکسیلاتی در روش ساخت پاور ژل میکروسیلیکا و سوپر ژل میکروسیلیس یا پودر میکروسیلیس، آب و الیاف پلیمری پلی پروپیلن در محصولاتی مانند دوغاب ژل میکروسیلیکا و ژل میکروسیلیس آب بند الیافدار که از کاربرد زیادی در صنعت ساخت و ساز برخوردارند نام برد.

ژل میکروسیلیس

از آنجا که ذرات پودر میکروسیلیس بسیار ریز بوده و به این دلیل بالا بودن میزان پراکندگی همراه با مشکلات زیستی و شرایط زیست محیطی باعث تولید آلودگی و خطرات سلامتی می شدند. ژل میکروسیلیس AG MPA 5 این مشکل را برطرف نموده است. این محصول در هر دو دسته بدون الیاف و الیاف دار تهیه می شود که هر کدام توانایی های خاص خود را دارند.

ژل میکروسیلیس AG MPA 5

نکته حائز اهمیت درباره این فراورده این است که علاوه بر بالا بردن توان استحکامی و پایداری سازه های سیمانی، بتن های مسلح و غیر مسلح، به عنوان یک نوع آب بند در بتن ریزی سازه های آبی عمل می نماید و مانع از نفوذ آب می گردد. همچنین ژل میکروسیلیس در عملیات هیدراتاسیون با گرفتن آهک آزاد وتبدیل کردن آن به سیلیکات کلسیم باعث بالا رفتن میزان بازدهی و بهبود ویژگی های کلی بتن می گردد.

خواص ژل میکروسیلیس بتن

از جمله  ویژگی و توانایی های برجسته ای که با استفاده از انواع ژل میکروسیلیس در بتن حاصل می شود کاهش نفوذ پذیری و به دنبال آن پیشگیری از خوردگی و تحلیل فولاد و آرماتور بندی به کار رفته در ساختار بتن مسلح شده است. چراکه خوردگی و خرابی آرماتورهای مسلح کننده از جمله خرابی های پرهزینه ای می باشد که در اثر نفوذ مواد مخربی مانند کلراید، سولفات و…. اتفاق می افتد.

همچنین انواع ژل میکروسیلیکا استحکام بتن را در برابر ضربه، فشار و کشش افزایش داده و از آنجا که در فرمولاسیون خود حاوی مواد روانساز  است روانی و کارایی بتن را بهبود می دهد و از اینرو برای تنظیم اسلامپ نیازی به استفاده از هیچگونه روان کننده اضافی نیست که این امر خود سبب سهولت پمپاژ و کاهش استهلاک و خرابی تجهیزات میگردد.

ژل میکروسیلیس الیاف دار

این محصول با بهره گیری از ترکیبات چون میکروسیلیس پودری، روان کننده لیگنوسولفونات و الیاف پلی پروپیلن موجب بالا رفتن توان الاستیسیته و قابلیت ارتجاعی بتن می گردد. همچنین ژل میکروسیلیس الیاف دار AG MPAF 5 توان چسبندگی و اتصال بین دوغاب های سیمانی و آرماتوربندی را افزایش می دهد. این ویژگی ها در کنار سایر خصوصیات موجب استفاده روز افزون این افزودنی در جهت افزایش طول عمر و پایداری سازه می گردد.

ژل میکروسیلیس الیاف دار AG MPAF 5

تولید ژل میکروسیلیس

همانطور که گفتیم انواع ژل میکروسیلیس با توجه به ترکیبات اولیه و نحوه گیرش وجود دارد که در شرایط مختلف می توان از گزینه متناسب با ویژگی های طرح اختلاط سازه مورد نظر استفاده کرد. در فرمول تولید این محصولات نیز این خصوصیات مختلف مدنظر قرار گرفته و از این جهت است که گروه مهندسی بتن آزما اقدام به تولید انواع متفاوت این محصولات با مقدار مصرف و ترکیبات گوناگون کرده است.

این محصولات پوزولانی با ارتقا استحکام و قاومت فشاری بتن موجب پایین آمدن وزن سازه و کاهش چشمگیر این هزینه ها و قیمت تمام شده ساخت، کم شدن ترک های ناشی از جمع شدگی، کاهش میزان نسبت آب به سیمان و اتقای توان پایداری الکتریکی بتن سازه و ملات های سیمانی نیز از دیگر ویژگی های این محصولات است.

پاور ژل میکروسیلیس

کاربرد بتن برای مقاطع و لایه های نازک بتنی، ساخت سازه های نظامی و پدافندی ویژه که دارای قالب بندی پیچیده، باریک و میلگرد گذاری متراکم هستند، نیاز به بتنی با کارپذیری بالا را نشان می دهد. همراهی رزین پلی کربوکسیلات اتر و دوده سیلیکافیومی در تولید پاور ژل میکروسیلیکا AG MPA 1 پاسخی به این نیاز طراحان و پیمانکاران این سازه های ویژه است.

پاور ژل میکروسیلیکا AG MPA 1

پاور ژل از میکروسیلیس ابر روانساز کربوکسیلاتی و میکروسیلیکا ژل شده برای بهبود چشمگیر مقاومت کششی، خمشی و سایش بتن بهره می برد.

تاثیر ژل میکروسیلیس بر مقاومت بتن

بالا بردن توان مقاومتی بتن و مناسب سازی زمان گیرش اولیه برای بتن ریزی هایی پر حجم که تنظیم حرارت و سرعت واکنش شیمیایی هیدراتاسیون سیمان در آن از اهمیت بسزایی برخوردار است از ویژگی هایی است که تاثیرات مستقیمی بر مقاومت فشاری بتن دارد. بر این اساس ژل میکروسیلیس را بر اساس افزودنی هایی که به آن اضافه می شود می توان در سه رده دیرگیر، زودگیر و نرمال تولید و بر اساس حجم بتن ریزی و شرایط آب و هوایی مورد مصرف قرار داد.

وجود دوده سیلیسی در ترکیب با سیمان سبب تشکیل ترکیب سیلیکات کلسیم سخت شده می گردد که با وجود روان‌کننده ها در فرمولاسیون این ژل مقاومت بتن افزایش می یابد. همچنین در تمامی فضاهایی که نیاز به بتن با دوام بالا وجود دارد، از انواع ژل برای آب بندی و افزایش دوام استفاده می شود.

ژل میکروسیلیس آب بند

استفاده از بتن در سازه هایی مانند کانال و استخر ها، تونل های انتقال آب، تصفیه خانه ها، سد ها، ساخت مخازن مخصوص نگهداری آب و بناهایی مانند اسکله و قطعات پیش ساخته ای مانند موج شکن ها که در مجاورت ساحل دریا ساخته می شود، و بسیاری مثال های دیگر از سازه های هیدرولیکی ( آبی ) هستند که علاوه بر مقاومت های مکانیکی معمول باید از جذب آب و نفوذپذیری پایین نیز برخوردار باشند.

لزا گروه مهندسی بتن آزما با درک این نیاز بازار، در کنار سایر محصولات پوزولانی این گروه از سال ها پیش اقدام به تولید و بهینه سازی فرمول ساخت ژل میکروسیلیس آب بند الیاف دار AG FS Slurry F نمود تا بتوان از نقش سازنده میکروسیلیکا در آب بندی سازه های به بهترین شکل ممکن بهره جست.

ژل میکروسیلیس آب بند الیاف دار AG FS Slurry F

ژل میکروسیلیس چیست

ژل میکروسیلیس یا مکمل بتن یک ماده بسیار پرکاربرد در اصلاح ویژگی های بتن بر بنیان میکروسیلیکا پودری، فوق روانساز و گاها الیاف بتن که برای نفوذ ناپذیر کردن بتن و آب بند نمودن آن مورد استفاده قرار می گیرد. این افزودنی های پیشرفته‌ از طریق افزایش دوام سازه در تقابل با تأثیرات عوامل جوی موجب افزایش طول عمر سازه بتنی خود متراکم و کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری ابنیه می گردد.

مکمل بتن

میکروسیلیس ژل شده یا مکمل بتن در تمامی بتن های مقاوم در برابر آب، ضربه و بار دینامیکی، حمله مواد شیمیایی خورنده و همچنین بتن های مورد استفاده در سد سازی، مخازن آب، عرشه پل، کف سازی صنعتی و روسازی بتنی مورد استفاده برای راه ها و آشیانه هواپیما و سایر موارد خاص کاربرد دارد.

بتن سازه ای و قطعات بتنی نظیر سنگ مصنوعی حاوی مکمل بتن AG MPA 3 در مجاورت دوره های یخبندان یا ذوب شدید از دوام و استحکام خوبی در مقابل فرسایش برخوردار است و به عبارتی مناسب برای آب و تغییرات شدید دارد.

مکمل بتن AG MPA 3

قیمت ژل میکروسیلیس

فراهم آوردن شرایط مورد نیاز طرح اختلاط کارفرمایان را به سمت خرید اینترنتی انواع مواد افزودن شیمیایی نظیر ژل میکروسیلیس سوق می دهد، از این رو نمایندگی ها، کارشناسان فنی و فروش گروه مهندسی بتن آزما در در ازنا، تبریز، خمین، سمنان، شیراز، تهران، اصفهان، مشهد، همدان، کاشان، کرمان، ملایر، یزد، اهواز، اردبیل، کرج، کرمانشاه، مازندران و ... آماده ارائه خدمات مشاوره ای جهت انتخاب بهینه و اقتصادی هستند.

دوغاب میکروسیلیس

دوغاب ژل میکروسیلیکا ترکیبی اقتصادی بر پایه میکروسیلیکا ژل شده است که خطرات و عوارض استفاده از پودر میکروسیلیس را در عین حفظ مزایای آن، برخوردار است. برخی از سولاتی که شاید در مورد این محصول وجود داشته باشد عبارتند از: چه کاربردهایی دارد؟ چگونه تهیه می شود؟ چه قیمتی دارد؟ و چه تفاوتی با انواع دیگر ژل دارد؟

اهمیت بالا بردن ضریب اطمینان و ایمنی در سازه هایی که در مجاورت تحلیل و خورندگی بر هیچکس پوشیده نیست ، لزا افرودنی دوغاب میکروسیلیس AG FS Slurry با قیمتی مناسب این خصوصیات را برای سازه بتنی تامین کرده و از آنجا که حاوی ماده کاهنده آب نیست میتوان از آن در دوز های بالا استفاده کرد.

دوغاب میکروسیلیس AG FS Slurry

خرید ژل میکروسیلیس بتن

مجموعه گروه مهندسی بتن آزما به عنوان یکی از معتبرترین مجموعه های تولید و عرضه مواد افزودنی بتن با راه‌اندازی سایت آنلاین شرایط خرید اینترنتی را فراهم کرده و مشتریان می توانند با اطمینان کافی پس از مطالعه مشخصات محصولات مرغوب و با کیفیت و دریافت لیست قیمت های تولیدات و دریافت مشاوره به صورت رایگان آماده ارائه خدمت است.

ژل میکروسیلیکا الیاف دار

ژل میکروسیلیکا الیافی ترکیبی توانمند از دوده میکروسیلیس، فوق روان کننده کاهنده آب، الیاف پلیمری پلی پروپیلن و سایر افزودنی های کمکی و پایدار کننده می باشد که به منظور بهبود رئولوژی بتن در حالت خمیری و تازه از ویژگی جمله افزایش مقاومت های فشاری، کششی، خمشی و همچنین نفوذ ناپذیری بتن سخت شده در طول عمر بهره برداری برخوردار است.

ژل میکروسیلیکا الیاف دار AG MPAF 3 را میتوان در هر مرحله ای (با توجه به امکانات و شرایط پروژه، در بچینگ پلانت یا تراک میکسر) به اجزای تشکیل دهنده بتن اضافه نمود. زمان کافی و سرعت مناسب برای نتیجه گیری بهتر و ترکیب صحیح محتویات تنها پیش نیاز های نحوه استفاده استاندارد هستند.

ژل میکروسیلیکا الیاف دار AG MPAF 3

انواع ژل میکروسیلیس

با توجه به تفاوت نیاز های پروژه های روسازی بتنی، ساختمانی و عمرانی متفاوت اعم از ساخت بناهایی با نیاز آب بندی و عایق در برابر آب، توان پایداری و مقاومت در برابر بارهای دینامیکی و ضربه برای استفاده در سازه های بتنی مربوط به عرشه پل، مخزن ها و سد ها، ساخت و سازهای بتنی در معرض انفجار، تنش ها و کفسازی های سخت صنعتی، بتن ریزی هایی مجاور مواد شیمیایی تحلیل کننده، نیاز به انواع ژل میکروسیلیکا وجود دارد. لزا گروه مهندسی بتن آزما علاوه بر وارد ذکر شده امکان فرمولاسیون و تولید انواع دیگر با توجه به شرایط پروژه های شما را دارد.

سوپر ژل میکروسیلیس الیاف دار

سوپر ژل میکروسیلیس الیاف دار یکی از مواد پوزولانی مکمل بتن است که خواص سیالیت، مقاومت و دوام بتن را بهبود می‌بخشد. اگر شما نیز به دنبال اطلاعاتی بشتر در مورد این محصول هستید باید عرض کنیم که این ماده افزودنی شیمیایی پوزولانی سوپر ژل میکروسیلیس AG MPAF 1 از ترکیب دوده سیلیکافیومی الیافی و ابر روان کننده بتن بر پایه پلی کربوکسیلات اتر در فرمول ساخت خود بهره می گیرد.

سوپر ژل میکروسیلیس AG MPAF 1

برای دریافت اطلاعات بیشتر در این ضمینه و پاسخ به سولاتی مانند: قیمت سوپر ژل میکروسیلیس الیاف دار چقدر است؟ سوپر ژل میکروسیلیس الیاف دار چگونه استفاده می‌شود؟ و یا سوپر ژل میکروسیلیس الیاف دار چه مزایا و معایبی دارد؟ با کارشناسان فنی و فروش ما تماس بگیرید.

گروه مهندسی بتن آزما...
ما را در سایت گروه مهندسی بتن آزما دنبال می کنید

برچسب : ژل میکروسیلیس,ژل میکروسیلیس الیاف دار,مکمل بتن,ژل میکروسیلیس آب بند,قیمت ژل میکروسیلیس الیاف دار,خرید ژل میکروسیلیس الیاف دار,دوغاب میکروسیلیس,انواع ژل میکروسیلیس,قیمت ژل میکروسیلیس آب بند,ژل میکروسیلیس بتن,قیمت ژل میکروسیلیس بتن,پاور ژل میکروسیلیس,ژل میکروسیلیکا,خرید ژل میکروسیلیس,خرید ژل میکروسیلیس بتن,ژل میکروسیلیس در بتن, نویسنده : محمد قاسمی بازدید : 264 تاريخ : دوشنبه 22 اسفند 1401 ساعت: 2:23

پيوندهای روزانه

لینک دوستان

خبرنامه